« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Rozpoczęcie Sesji.

2. Wnioski do porządku obrad.

1. Wniosek Burmistrza o wprowadzenie w pkt 8 projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LXII/539/2022 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie określenia wykazu przystanków komunikacyjnych których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Bielawa oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków (projekt nr 38/2024) oraz zmianę numeracji w kolejnych punktach porządku obrad.

3. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr LXXIX/706/2023 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 29 listopada 2023 r. w sprawie programu pn. "KARTA BIELAWIANINA" z autopoprawką (projekt nr 33/2024).

4. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr LXXXIV/764/2024 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 27 marca 2024 r. w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu dla strażaków ratowników i kandydatów na strażaków ratowników Ochotniczej Straży Pożarnej w Bielawie, uczestniczących w działaniach ratowniczych, akcjach ratowniczych, szkoleniach, ćwiczeniach oraz wykonujących inne zadania (projekt nr 34/2024).

5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w przedszkolach publicznych prowadzonych przez Gminę Bielawa (projekt nr 35/2024).

7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LXXX/714/2023 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 28 grudnia 2023 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielawa (projekt nr 37/2024).

8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LXII/539/2022 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie określenia wykazu przystanków komunikacyjnych których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Bielawa oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków (projekt nr 38).

9. Informacja Burmistrza Miasta o podjętych decyzjach i zarządzeniach oraz wydarzeniach w mieście.

10. Informacja Burmistrza Miasta o realizacji uchwał Rady Miejskiej.

11. Informacja o działaniach Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w okresie między Sesjami Rady.

12. Informacje bieżące Przewodniczącego Rady, Komisji, Radnych, Klubów Radnych oraz Burmistrza.

13. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej