Porządek obrad
2.
Wnioski do porządku obrad.
1.
Wniosek Burmistrza o wprowadzenie w pkt 8 projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LXII/539/2022 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie określenia wykazu przystanków komunikacyjnych których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Bielawa oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków (projekt nr 38/2024) oraz zmianę numeracji w kolejnych punktach porządku obrad.
3.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr LXXIX/706/2023 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 29 listopada 2023 r. w sprawie programu pn. "KARTA BIELAWIANINA" z autopoprawką (projekt nr 33/2024).
4.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr LXXXIV/764/2024 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 27 marca 2024 r. w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu dla strażaków ratowników i kandydatów na strażaków ratowników Ochotniczej Straży Pożarnej w Bielawie, uczestniczących w działaniach ratowniczych, akcjach ratowniczych, szkoleniach, ćwiczeniach oraz wykonujących inne zadania (projekt nr 34/2024).
5.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w przedszkolach publicznych prowadzonych przez Gminę Bielawa (projekt nr 35/2024).
6.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2024 rok (projekt
nr 36/2024).
7.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LXXX/714/2023 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 28 grudnia 2023 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielawa (projekt nr 37/2024).
8.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LXII/539/2022 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie określenia wykazu przystanków komunikacyjnych których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Bielawa oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków (projekt nr 38).
9.
Informacja Burmistrza Miasta o podjętych decyzjach i zarządzeniach oraz wydarzeniach
w mieście.
10.
Informacja Burmistrza Miasta o realizacji uchwał Rady Miejskiej.
11.
Informacja o działaniach Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej
w okresie między Sesjami Rady.
12.
Informacje bieżące Przewodniczącego Rady, Komisji, Radnych, Klubów Radnych
oraz Burmistrza.