« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Wnioski do porządku obrad.

1. Wniosek o wprowadzenie w pkt 12 projektu uchwały w sprawie przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi (projekt nr 21/2021) - skarga Pani E.B. oraz zmianę numeracji w kolejnych punktach porządku obrad.

2. Wniosek o wprowadzenie w pkt 13 projektu uchwały w sprawie przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi (projekt nr 22/2021) - skarga Pana D.P oraz zmianę numeracji w kolejnych punktach porządku obrad .

3. Plany zagospodarowania przestrzennego w kontekście gospodarki mieniem.

6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Oświaty, Spraw Społecznych i Zdrowia Rady Miejskiej Bielawy na 2021 rok (projekt nr 15/2021).

7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Promocji Miasta i Współpracy Europejskiej Rady Miejskiej Bielawy na 2021 rok (projekt nr 16/2021).

8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie apelu do Rządu Rzeczypospolitej Polskiej w związku z długotrwałym pozbawieniem dzieci i młodzieży dostępu do nauczania stacjonarnego (projekt nr 17/2021) z autopoprawką

9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie planu dofinasowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli szkół podstawowych i przedszkoli, prowadzonych przez Gminę Bielawa na 2021 rok, ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania ze środków na doskonalenie zawodowe nauczycieli oraz specjalności, form kształcenia i doskonalenia, na które dofinasowanie jest przyznawane w 2021 roku (projekt nr 18/2021).

11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXIV/308/2020 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielawa (projekt nr 20/2021).

12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi (projekt nr 21/2021) - skarga Pani E.B.

13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi (projekt nr 22/2021) - skarga Pana D.P.

14. Informacja Burmistrza o podjętych decyzjach i zarządzeniach oraz wydarzeniach w mieście.

15. Informacja Burmistrza Miasta o realizacji uchwał Rady Miejskiej.

16. Informacje o działaniach Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w okresie między Sesjami Rady.

17. Informacja bieżące Przewodniczącego Rady, Komisji, Radnych, Klubów Radnych oraz Burmistrza.

18. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej