Porządek obrad
2.
Wnioski do porządku obrad.
a)
Wniosek Burmistrza o wprowadzenie w punkcie 23 projektu uchwały w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej dla Województwa Dolnośląskiego (projekt 39/2024) oraz zmianę numeracji w kolejnych punktach porządku obrad.
b)
Wniosek Burmistrza o wprowadzenie w punkcie 26 projektu uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w Bielawie (projekt nr 38/2024) oraz zmianę numeracji w kolejnych punktach porządku obrad.
c)
Wniosek Burmistrza o wprowadzenie w punkcie 27 projektu uchwały w sprawie przekazania wniosku do organu właściwego (projekt nr 40/2024) oraz zmianę numeracji w kolejnych punktach porządku obrad.
3.
Raport o stanie gminy – debata.
4.
Raport o stanie gminy – opinie Komisji Rady o Raporcie o stanie gminy Bielawa za rok 2023.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta Bielawa wotum zaufania (projekt uchwały nr 26/2024).
6.
Ocena realizacji budżetu gminy za 2023 r. – zapoznanie ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy za 2023 r.
7.
Ocena realizacji budżetu za 2023 r. – zapoznanie ze sprawozdaniem finansowym gminy za 2023 r.
8.
Ocena realizacji budżetu za 2023 r. – zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy za 2023 r.
9.
Ocena realizacji budżetu za 2023 r. – opinie Komisji Rady o sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy za 2023 r.
10.
Ocena realizacji budżetu za 2023 r. – opinie Komisji Rady o sprawozdaniu finansowym gminy za 2023 r.
11.
Ocena realizacji budżetu za 2023 r. – opinia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej
o sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy za 2023 r., o sprawozdaniu finansowym gminy za 2023 r. i wniosek w sprawie udzielenia absolutorium dla Burmistrza Miasta Bielawa.
12.
Ocena realizacji budżetu za 2023 r. – opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w sprawie absolutorium dla Burmistrza Miasta Bielawa.
13.
Ocena realizacji budżetu za 2023 r. – dyskusja.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy za 2023 rok (projekt uchwały nr 27/2024).
15.
Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Burmistrza Miasta Bielawa (projekt uchwały nr 28/2024).
16.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustanowienia pomnika przyrody (projekt uchwały nr 29/2024).
17.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie regulaminu korzystania z toru rowerowego pn. Dolnośląski Park Umiejętności Rowerowych (projekt uchwały nr 30/2024).
18.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Planowania i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej Bielawy na 2024 rok (projekt uchwały nr 31/2024).
19.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Oświaty, Spraw Społecznych i Zdrowia Rady Miejskiej Bielawy na 2024 rok (projekt uchwały nr 32/2024).
20.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Budżetu i Finansów Rady Miejskiej Bielawy na 2024 rok (projekt uchwały nr 33/2024).
21.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Bielawy na 2024 rok (projekt uchwały nr 34/2024).
22.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi (projekt uchwały nr 35/2024).
23.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej dla Województwa Dolnośląskiego (projekt uchwały nr 39/2024).
24.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2024 rok (projekt uchwały nr 36/2024).
25.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LXXX/714/2023 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 28 grudnia 2023 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielawa (projekt uchwały nr 37/2024).
26.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w Bielawie (projekt uchwały nr 38/2024).
27.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przekazania wniosku do organu właściwego (projekt uchwały nr 40/2024).
28.
Informacja Burmistrza Miasta o podjętych decyzjach i zarządzeniach oraz wydarzeniach
w mieście.
29.
Informacja Burmistrza o realizacji uchwał Rady Miejskiej.
30.
Informacja o podjętych działaniach Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w okresie między sesjami Rady.
31.
Informacje bieżące Przewodniczącego Rady, Komisji, Klubów Radnych i Radnych oraz Burmistrza Miasta.