Porządek obrad
2.
Wnioski do porządku obrad.
a)
Wniosek Burmistrza o wprowadzenie w punkcie 8 porządku obrad projektu uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2024 rok (projekt nr 67/2024) oraz zmianę numeracji w kolejnych punktach porządku obrad.
b)
Wniosek Burmistrza o wprowadzenie w punkcie 9 porządku obrad projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały LXXX/714/2023 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 28 grudnia 2023 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielawa (projekt nr 68/2024) oraz zmianę numeracji w kolejnych punktach porządku obrad.
3.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Bielawa na lata 2025-2030 (projekt uchwały nr 62/2024).
4.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia opłaty za pobyt i wyżywienie dziecka w żłobkach publicznych w Bielawie (projekt uchwały nr 63/2024).
5.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wskazania jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Bielawa, które tworzą wydzielony rachunek dochodów oraz ustalenia źródeł dochodów i ich przeznaczenia (projekt uchwały nr 64/2024).
6.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie emisji obligacji Miasta Bielawa oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu przez Burmistrza Miasta (projekt uchwały nr 65/2024).
7.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia aktualizacji „Strategii Rozwoju Gminy Bielawa na lata 2022-2030” z autopoprawką (projekt uchwały nr 66/2024).
8.
Rozpatrzenie projektu uchwały sprawie zmian budżetu gminy na 2024 rok (projekt uchwały nr 67/2024).
9.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały LXXX/714/2023 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 28 grudnia 2023 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielawa (projekt uchwały nr 68/2024).
10.
Informacja Burmistrza Miasta o podjętych decyzjach i zarządzeniach oraz wydarzeniach
w mieście.
11.
Informacja Burmistrza o realizacji uchwał Rady Miejskiej.
12.
Informacja o podjętych działaniach Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w okresie między sesjami Rady.
13.
Informacje bieżące Przewodniczącego Rady, Komisji, Klubów Radnych i Radnych oraz Burmistrza Miasta.