Porządek obrad
2.
35-lecie Samorządu Terytorialnego w Bielawie.
3.
Wnioski do porządku obrad.
a)
Wniosek Burmistrza o wprowadzenie w punkcie 9 porządku obrad projektu uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2025 rok (projekt uchwały nr 36/2025) oraz zmianę numeracji w kolejnych punktach porządku obrad.
b)
Wniosek Burmistrza o wprowadzenie w punkcie 10 porządku obrad projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały XIII/95/2024 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 30 grudnia 2024 w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielawa (projekt uchwały nr 37/2025) oraz zmianę numeracji w kolejnych punktach porządku obrad.
4.
Informacja ZGPD-7 o gospodarce odpadami komunalnymi w Bielawie.
5.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w rejonie Alei Świętego Jana Pawła II i ulicy Księdza Jerzego Popiełuszki w Bielawie (projekt uchwały nr 32/2025).
6.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji o podjęcie uchwały wyrażającej protest wobec projektów ustaw zakładających usunięcie i zdegradowanie ustawą sędziów sądów powszechnych w Polsce, powołanych przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej (projekt uchwały nr 33/2025).
7.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diet radnych Rady Miejskiej Bielawy (projekt uchwały nr 34/2025).
8.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w rejonie ulicy Bohaterów Getta, linii kolejowej i granicy z Pieszycami (projekt uchwały nr 35/2025).
9.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2025 rok (projekt uchwały nr 36/2025).
10.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały XIII/95/2024 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 30 grudnia 2024 w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielawa (projekt uchwały nr 37/2025).
11.
Informacja Burmistrza Miasta o podjętych decyzjach i zarządzeniach oraz wydarzeniach
w mieście.
12.
Informacja Burmistrza o realizacji uchwał Rady Miejskiej.
13.
Informacja o podjętych działaniach Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w okresie między sesjami Rady.
14.
Informacje bieżące Przewodniczącego Rady, Komisji, Klubów Radnych i Radnych oraz Burmistrza Miasta.