« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. 35-lecie Samorządu Terytorialnego w Bielawie.

3. Wnioski do porządku obrad.

a) Wniosek Burmistrza o wprowadzenie w punkcie 9 porządku obrad projektu uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2025 rok (projekt uchwały nr 36/2025) oraz zmianę numeracji w kolejnych punktach porządku obrad.

b) Wniosek Burmistrza o wprowadzenie w punkcie 10 porządku obrad projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały XIII/95/2024 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 30 grudnia 2024 w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielawa (projekt uchwały nr 37/2025) oraz zmianę numeracji w kolejnych punktach porządku obrad.

4. Informacja ZGPD-7 o gospodarce odpadami komunalnymi w Bielawie.

5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w rejonie Alei Świętego Jana Pawła II i ulicy Księdza Jerzego Popiełuszki w Bielawie (projekt uchwały nr 32/2025).

6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji o podjęcie uchwały wyrażającej protest wobec projektów ustaw zakładających usunięcie i zdegradowanie ustawą sędziów sądów powszechnych w Polsce, powołanych przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej (projekt uchwały nr 33/2025).

7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diet radnych Rady Miejskiej Bielawy (projekt uchwały nr 34/2025).

8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w rejonie ulicy Bohaterów Getta, linii kolejowej i granicy z Pieszycami (projekt uchwały nr 35/2025).

10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały XIII/95/2024 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 30 grudnia 2024 w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielawa (projekt uchwały nr 37/2025).

11. Informacja Burmistrza Miasta o podjętych decyzjach i zarządzeniach oraz wydarzeniach w mieście.

12. Informacja Burmistrza o realizacji uchwał Rady Miejskiej.

13. Informacja o podjętych działaniach Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w okresie między sesjami Rady.

14. Informacje bieżące Przewodniczącego Rady, Komisji, Klubów Radnych i Radnych oraz Burmistrza Miasta.

15. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej