« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Wnioski do porządku obrad.

3. Strategia Oświaty w Gminie Bielawa do roku 2030.

4. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia "Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Bielawa do roku 2030"(projekt nr 82/2023) z autopoprawkami.

6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym nieruchomości nr 97/7, 751/58, 342/4 i 236/2 obręb Fabryczna, 820 obręb Północ oraz 2/2, 1155/2 i 1529 obręb Osiedle na 10 lat (projekt nr 84/2023).

8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LXII/539/2022 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie określenia wykazu przystanków komunikacyjnych , których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Bielawa oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków (projekt nr 86/2023).

9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LXII/540/2022 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie opłat za usługi przewozowe lokalnego transportu zbiorowego, określenia ulg i wzoru dokumentów potrzebnych przy korzystaniu z ulg w przejazdach pojazdami lokalnego transportu zbiorowego oraz sposobu ustalania wysokości opłaty dodatkowej i manipulacyjnej (projekt nr 87/2023) z autopoprawkami.

10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały NR LXXI/644/2023 Rady Miejskiej Bielawy w sprawie określenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w Dziennym Domu Senior +- ośrodku wsparcia prowadzonym przez Gminę Bielawa (projekt nr 88/2023).

11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały NR LXXI/645/2023 Rady Miejskiej Bielawy w sprawie określenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w Klubie Senior +-ośrodku wsparcia prowadzonym przez Gminę Bielawa (projekt nr 89/2023).

13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LXVI/574/2022 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 28 grudnia 2022 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielawa (projekt uchwały nr 91/2023).

14. Informacja Burmistrza Miasta o podjętych decyzjach i zarządzeniach oraz wydarzeniach w mieście.

15. Informacja Burmistrza Miasta o realizacji uchwał Rady Miejskiej.

16. Informacja o działaniach Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w okresie między sesjami Rady.

17. Informacje bieżące Przewodniczącego Rady, Komisji, Radnych, Klubów Radnych oraz Burmistrza.

18. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej