Porządek obrad
2.
Wnioski do porządku obrad.
1.
Wniosek Burmistrza o wprowadzenie w pkt 9 projektu uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu (projekt nr 46/2022) i zmianę numeracji w kolejnych punktach porządku obrad.
3.
Strategia rozwoju Miejskiego Ośrodka Kultury i Sztuki.
4.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie pozbawienia drogi kategorii drogi gminnej poprzez wyłączenie z użytkowania oraz zmianę uchwały nr XLVI/446/13 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 30 grudnia 2013 r. (projekt nr 39/2022).
5.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Bielawa na 2022 rok (projekt nr 40/2022).
6.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w Klubie „Senior+” - ośrodku wsparcia prowadzonym przez Gminę Bielawa (projekt nr 41/2022) z autopoprawką.
7.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w Dziennym Domu „Senior+” - ośrodku wsparcia prowadzonym przez Gminę Bielawa (projekt nr 42/2022) z autopoprawką.
8.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nadania tytułu Honorowego Obywatela Miasta Bielawa (projekt nr 43/2022).
9.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu (projekt nr 46/2022).
10.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2022 rok (projekt nr 44/2022).
11.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr L/441/2021 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 29 grudnia 2021 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielawa (projekt nr 45/2022).
12.
Informacja Burmistrza Miasta o podjętych decyzjach i zarządzeniach oraz wydarzeniach w mieście.
13.
Informacja Burmistrza Miasta o realizacji uchwał Rady Miejskiej.
14.
Informacja o działaniach Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w okresie między Sesjami Rady.
15.
Informacje bieżące Przewodniczącego Rady, Komisji, Radnych, Klubów Radnych
oraz Burmistrza.