Porządek obrad
2.
Wręczenie certyfikatu członka zbiorowego IOV/UNESCO dla Zespołu Pieśni i Tańca "Poloneziaki".
3.
Wnioski do porządku obrad.
a)
Wniosek Burmistrza o wprowadzenie w punkcie 9 porządku obrad projektu uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2025 rok (projekt uchwały nr 5/2025) oraz zmianę numeracji w kolejnych punktach porządku obrad.
b)
Wniosek Burmistrza o wprowadzenie w punkcie 10 porządku obrad projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały XIII/95/2024 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielawa (projekt uchwały nr 6/2025) oraz zmianę numeracji w kolejnych punktach porządku obrad.
4.
Plan promocji turystycznej i gospodarczej Gminy Bielawa na 2025 rok.
5.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielawie (projekt uchwały nr 1/2025).
6.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie miasta Bielawa (projekt uchwały nr 2/2025).
7.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego, ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania ze środków na doskonalenie zawodowe nauczycieli oraz specjalności, form kształcenia i doskonalenia, na które dofinansowanie jest przyznawane nauczycielom szkół podstawowych i przedszkoli, prowadzonych przez Gminę Bielawa w 2025 roku (projekt uchwały nr 3/2025).
8.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wskazania wstępnej lokalizacji przystanków komunikacyjnych przy drodze powiatowej w Gminie Bielawa (projekt uchwały nr 4/2025).
9.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2025 rok (projekt uchwały nr 5/2025) z autopoprawką.
10.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały XIII/95/2024 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielawa (projekt uchwały nr 6/2025) z autopoprawką.
11.
Informacja Burmistrza Miasta o podjętych decyzjach i zarządzeniach oraz wydarzeniach
w mieście.
12.
Informacja Burmistrza o realizacji uchwał Rady Miejskiej.
13.
Informacja o podjętych działaniach Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w okresie między sesjami Rady.
14.
Informacje bieżące Przewodniczącego Rady, Komisji, Klubów Radnych i Radnych oraz Burmistrza Miasta.