« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Wręczenie certyfikatu członka zbiorowego IOV/UNESCO dla Zespołu Pieśni i Tańca "Poloneziaki".

3. Wnioski do porządku obrad.

a) Wniosek Burmistrza o wprowadzenie w punkcie 9 porządku obrad projektu uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2025 rok (projekt uchwały nr 5/2025) oraz zmianę numeracji w kolejnych punktach porządku obrad.

b) Wniosek Burmistrza o wprowadzenie w punkcie 10 porządku obrad projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały XIII/95/2024 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielawa (projekt uchwały nr 6/2025) oraz zmianę numeracji w kolejnych punktach porządku obrad.

4. Plan promocji turystycznej i gospodarczej Gminy Bielawa na 2025 rok.

5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielawie (projekt uchwały nr 1/2025).

6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie miasta Bielawa (projekt uchwały nr 2/2025).

7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego, ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania ze środków na doskonalenie zawodowe nauczycieli oraz specjalności, form kształcenia i doskonalenia, na które dofinansowanie jest przyznawane nauczycielom szkół podstawowych i przedszkoli, prowadzonych przez Gminę Bielawa w 2025 roku (projekt uchwały nr 3/2025).

8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wskazania wstępnej lokalizacji przystanków komunikacyjnych przy drodze powiatowej w Gminie Bielawa (projekt uchwały nr 4/2025).

9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2025 rok (projekt uchwały nr 5/2025) z autopoprawką.

10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały XIII/95/2024 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielawa (projekt uchwały nr 6/2025) z autopoprawką.

11. Informacja Burmistrza Miasta o podjętych decyzjach i zarządzeniach oraz wydarzeniach w mieście.

13. Informacja o podjętych działaniach Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w okresie między sesjami Rady.

14. Informacje bieżące Przewodniczącego Rady, Komisji, Klubów Radnych i Radnych oraz Burmistrza Miasta.

15. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej