Porządek obrad
2.
Wnioski do porządku obrad.
3.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Rady Miejskiej Bielawy na rok 2025 (projekt uchwały nr 81/2024).
4.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych (projekt uchwały nr 77/2024).
5.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w rejonie ulic Plażowej i Lotniczej w Bielawie (projekt uchwały nr 78/2024).
6.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych (projekt uchwały nr 82/2024).
7.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie Rocznego Programu Współpracy Gminy Bielawa z Organizacjami Pozarządowymi w 2025 roku (projekt uchwały nr 83/2024).
8.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania (projekt uchwały nr 84/2024).
9.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schroniskach dla osób bezdomnych oraz w schroniskach dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi (projekt uchwały nr 85/2024).
10.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bielawa do realizacji Programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025 (projekt uchwały nr 86/2024).
11.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w Dziennym Domu "Senior+" - ośrodku wsparcia prowadzonym przez Gminę Bielawa (projekt uchwały nr 87/2024).
12.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w Klubie "Senior+" - ośrodku wsparcia prowadzonym przez Gminę Bielawa (projekt uchwały nr 88/2024).
13.
Informacja Burmistrza Miasta o podjętych decyzjach i zarządzeniach oraz wydarzeniach
w mieście.
14.
Informacja Burmistrza o realizacji uchwał Rady Miejskiej.
15.
Informacja o podjętych działaniach Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w okresie między sesjami Rady.
16.
Informacje bieżące Przewodniczącego Rady, Komisji, Klubów Radnych i Radnych oraz Burmistrza Miasta.