« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Rozpoczęcie sesji.

2. Wnioski do porządku obrad.

3. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Rady Miejskiej Bielawy na rok 2025 (projekt uchwały nr 81/2024).

4. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych (projekt uchwały nr 77/2024).

5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w rejonie ulic Plażowej i Lotniczej w Bielawie (projekt uchwały nr 78/2024).

6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych (projekt uchwały nr 82/2024).

7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie Rocznego Programu Współpracy Gminy Bielawa z Organizacjami Pozarządowymi w 2025 roku (projekt uchwały nr 83/2024).

8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania (projekt uchwały nr 84/2024).

9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schroniskach dla osób bezdomnych oraz w schroniskach dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi (projekt uchwały nr 85/2024).

10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Bielawa do realizacji Programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025 (projekt uchwały nr 86/2024).

11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w Dziennym Domu "Senior+" - ośrodku wsparcia prowadzonym przez Gminę Bielawa (projekt uchwały nr 87/2024).

12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w Klubie "Senior+" - ośrodku wsparcia prowadzonym przez Gminę Bielawa (projekt uchwały nr 88/2024).

13. Informacja Burmistrza Miasta o podjętych decyzjach i zarządzeniach oraz wydarzeniach w mieście.

14. Informacja Burmistrza o realizacji uchwał Rady Miejskiej.

15. Informacja o podjętych działaniach Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w okresie między sesjami Rady.

16. Informacje bieżące Przewodniczącego Rady, Komisji, Klubów Radnych i Radnych oraz Burmistrza Miasta.

17. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej