« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Wnioski do porządku obrad.

1. Wniosek Burmistrza o wprowadzenie w pkt 9 projektu uchwały w sprawie emisji obligacji Miasta Bielawa oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu przez Burmistrza Miasta (projekt nr 101/2022) oraz zmianę numeracji w kolejnych punktach porządku obrad.

2. Wniosek Burmistrza o wprowadzenie w pkt 10 projektu uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji (projekt nr 102/2022) oraz zmianę numeracji w kolejnych punktach porządku obrad.

3. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2021/2022.

4. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym nieruchomości nr 375/3 i 375/4 Obręb Fabryczna na 20 lat (projekt nr 94/2022) z autopoprawką.

6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie dotacji w wysokości wyższej niż określona w art. 26 ust. 1 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych dla niepublicznych szkół podstawowych prowadzonych na terenie Gminy Bielawa (projekt nr 96/2022).

7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia stawki dotacji przedmiotowej dla zakładu budżetowego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bielawie oraz określenia szczegółowych zasad i trybu udzielania, i rozliczenia tej dotacji (projekt nr 97/2022).

8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w rejonie ulic Kwiatowej i Stefana Żeromskiego w Bielawie (projekt nr 98/2022).

9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie emisji obligacji Miasta Bielawa oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu przez Burmistrza Miasta (projekt nr 101/2022).

12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr L/441/2021 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 29 grudnia 2021 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielawa (projekt nr 100/2022).

13. Informacja Burmistrza Miasta o podjętych decyzjach i zarządzeniach oraz wydarzeniach w mieście.

14. Informacja Burmistrza o realizacji uchwał Rady Miejskiej.

15. Informacja o działaniach Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w okresie miedzy Sesjami Rady.

16. Informacje bieżące Przewodniczącego Rady, Komisji, Radnych, Klubów Radnych oraz Burmistrza.

17. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej