Porządek obrad
2.
Podziękowanie za współpracę byłym dyrektorom Szkół Podstawowych w Bielawie.
3.
Powierzenie obowiązków nowo wybranym dyrektorom Szkół Podstawowych w Bielawie.
4.
Wnioski do porządku obrad i ich rozpatrzenie.
5.
Sport, rekreacja i turystyka - rewitalizacja bazy sportowej, cykliczne imprezy sportowe i planowane - informacja Burmistrza.
6.
Sport, rekreacja i turystyka - rewitalizacja bazy sportowej, cykliczne imprezy sportowe i planowane - dyskusja.
7.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 68/2019 w sprawie wspólnej obsługi placówek oświatowych i żłobka oraz zmiany statutu Miejskiego Zarządu Placówek Oświaty.
8.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 69/2019 w sprawie Regulaminu korzystania z wiezy widokowej na Górze Kalenica.
9.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 70/2019 w sprawie wyznaczenia dodatkowych przedstawicieli Gminy Bielawa w Zgromadzeniu Związku Gmin Powiatu Dzierżoniowskiego "ZGPD-7"
10.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 71/2019 uchylający uchwałę w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty.
11.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 72/2019 uchylający uchwałę w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomosci, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne.
12.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 73/2019 uchylający uchwałę w sprawie określenia rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalych od właścicieli nieruchomosci i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokości cen za te usługi.
13.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 74/2019 uchylający uchwałę w sprawie określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości.
14.
Rozpatrzenie projektu uchwały 75/2019 uchylajacy uchwałę w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz określenia formatu elektronicznego, warunków i trybu składania deklaracji o wysokosci opłaty za gospodarowanie odpadami za pomocą środków komunikacji elektroniczniej.
15.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 76/2019 uchylajacy uchwałę w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
16.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 77/2019 w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w rejonie ulicy Adama Asnyka w Bielawa.
17.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 78/2019 w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w rejonie ulic Wolności, Parkowej i 1-go Maja w Bielawie z autopoprawką
18.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 79/2019 w sprawie uzgodnienia przeprowadzenia prac pielegnacyjnych drzew pomników przyrody.
19.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 80/2019 w sprawie skargi na działania Burmistrza Miasta Bielawa.
20.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 81/2019 w sprawie zgłoszenia kandydata na ławnika, które pozostawia się bez dalszego biegu.
21.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 82/2019 w sprawie zasiegnięcia opinii od Komendanta Wojewódzkiego Policji o kandydatach na ławników.
22.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 83/2019 w sprawie zmian budżetu gminy na 2019 rok.
23.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 84/2019 w sprawie zmiany uchwały Nr III/27/2018 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 27 grudnia 2018 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielawa.
24.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 85/2019 w sprawie zmiany planu pracy Komisji Planowania i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej Bielawy na 2019 rok.
25.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 86/2019 w sprawie zmiany planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Bielawy na 2019 rok.
26.
Informacja Burmistrza Miasta o podjetych decyzjach i zarzadzeniach oraz wydarzeniach w mieście.
27.
Informacja Burmistrza Miasta o realizacji uchwał Rady Miejskiej.
28.
Informacja o działaniach Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w okresie między Sesjami Rady.
29.
Informacje bieżące Przewodniczącego Rady, Komisji, Radnych, Klubów Radnych oraz Burmistrza.