Porządek obrad
2.
Wnioski do porządku obrad.
1.
Wniosek o wycofanie z porządku obrad pkt 3 Sprawozdanie z realizacji budżetu gminy za I półrocze 2023 roku oraz zmiane numeracji w kolejnych punktach porządku obrad.
3.
Sprawozdanie z realizacji budżetu gminy za I półrocze 2023 roku.
4.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia regulaminu głosowania w wyborach ławników do sądów powszechnych (projekt nr 92/2023).
5.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność OPS w Bielawie (projekt nr 94/2023).
6.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LIV/493/2022 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 30 marca 2022 r. w sprawie "Wieloletniego Planu Rozwoju i Modernizacji Urządzeń Wodociągowych i Urządzeń Kanalizacyjnych dla Gminy Bielawa na lata 2022-2025" (projekt nr 95/2023).
7.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych i niepublicznych podmiotów oświatowych oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystywania (projekt nr 96/2023).
8.
Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę Nr LXVIII/602/2023 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 25 stycznia 2023 r. w sprawie określenia rodzaju świadczeń przyznawanych w ramach pomocy zdrowotnej dla nauczycieli, nauczycieli emerytów, nauczycieli rencistów, nauczycieli pobierających nauczycielskie świadczenie kompensacyjne, nauczycieli w stanie nieczynnym szkół i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Bielawa oraz warunków i sposobu ich przyznawania (projekt nr 97/2023).
9.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2023 rok ( projekt uchwały nr 98/2023).
10.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr LXI/574/2022 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 28 grudnia 2022 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielawa (projekt uchwały nr 99/2023).
11.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyboru ławników do Sądu Rejonowego na kadencję w latach 2024 - 2027 (projekt nr 93/2023).
12.
Informacja Burmistrza Miasta o podjętych decyzjach i zarządzeniach oraz wydarzeniach w mieście.
13.
Informacja Burmistrza Miasta o realizacji uchwał Rady Miejskiej.
14.
Informacja o działaniach Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w okresie między Sesjami Rady.
15.
Informacje bieżące Przewodniczącego Rady, Komisji, Radnych, Klubów Radnych oraz Burmistrza.