« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Rozpoczęcie Sesji.

2. Wnioski do porządku obrad.

3. Wsparcie osób z niepełnosprawnościami - prezentacja multimedialna.

4. Służby i instytucje miejskie wobec problemu bezdomności ze szczególnym uwzględnieniem okresu zimowego - informacja Burmistrza.

5. Służby i instytucje miejskie wobec problemu bezdomności ze szczególnym uwzględnieniem okresu zimowego - dyskusja.

7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Bielawa z autopoprawką (projekt nr 105.A/2019).

8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Bielawa na lata 2019-2024 (projekt nr 106/2019).

9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie dotacji w wysokości wyższej niż określona w art. 26 ust.1 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych dla niepublicznych szkół podstawowych prowadzonych na terenie Gminy Bielawa (projekt nr 107/2019).

10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie trybu i szczegółowych warunków zwolnienia od podatku rolnego gruntów gospodarstw rolnych, na których zaprzestano produkcji rolnej (projekt nr 108/2019).

13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (projekt nr 111/2019).

14. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę Nr 58/536/18 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 26 września 2018 r. w sprawie wskazania jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Bielawa, które tworzą wydzielony rachunek dochodów oraz ustalenia źródeł dochodów i ich przeznaczenia (projekt nr 112/2019).

16. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr III/27/2018 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 27 grudnia 2018 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielawa (projekt nr 114/2019).

17. Informacja Burmistrza Miasta o podjętych decyzjach i zarządzeniach oraz wydarzeniach w mieście.

19. Informacja o działaniach Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w okresie między Sesjami Rady.

20. Informacje bieżące Przewodniczącego Rady, Komisji, Radnych, Klubów Radnych oraz Burmistrza.

21. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej