« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Wnioski do porządku obrad.

3. Przywitanie nowego dyrektora Przedszkola Publicznego nr 4.

4. Plan budowy instalacji do produkcji energii cieplnej i elektrycznej opalanej paliwem alternatywnym - korzyści i zagrożenia.

5. Remonty miejskiej substancji mieszkaniowej w latach 2019-2020 oraz plany na 2021 rok.

6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w rejonie bielawskiej oczyszczalni ścieków i ekologicznego centurum odzysku (projekt nr 68/2021).

7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennegodla obszaru w rejonie skrzyżowania ulic Generała Władysława Sikorskiego i 1-go Maja w Bielawie (projekt nr 69/2021)

8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru "A" ograniczonego zakładem "Bester", ul. Wojska Polskiego, ul. Sikorskiego w Bielawie (projekt nr 70/2021).

9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr V/55/2019 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 27 lutego 2019 r. w sprawie uchwalenia "Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Bielawa" (projekt nr 71/2021).

12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia wniosku o wsparcie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Mieszkalnictwa na sfinansowanie objęcia udziałów w istniejącym Towarzystwie Budownictwa Społecznego Bielawa Sp. zo. o. z siedzibą w Bielawie ul. Wolności 57 (projekt nr 74/2021).

13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie pozbawienia drogi kategorii drogi gminnej poprzez wyłączenie z użytkowania oraz zmianę uchwały Nr XLVI/446/13 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 30 grudnia 2013 r. (projekt nr 75/2021).

16. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXIV/308/2020 Rady Miejskiej Bielawy z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bielawa (projekt nr 78/2021).

17. Informacja Burmistrza Miasta o podjętych decyzjach i zarządzeniach oraz wydarzeniach w mieście.

19. Informacja o działaniach Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w okresie między Sesjami Rady.

20. Informacje bieżące Przewodniczącego Rady, Komisji, Radnych, Klubów Radnych oraz Burmistrza.

21. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej